HTML

Milán

2013.08.03. 14:15 Frigo

Lotti zseniális. Hónapokig emlegetni szoktam a beszólásait, ami a cserfességéből fakad. Milán viszont egy más tészta. De ő is tud nagyon szórakoztató lenni. És a blog hagyományához híven megint nem Lottiról szól a bejegyzés.

Egyik hétvégén ellátogattunk egy strandra. Már a délután közepén jártunk, amikor Lotti lángos után ácsingózott. Elmentünk a büfébe, ahol Lotti megkapta a léángost, Milán pedig az ő egyik kedvencét, pizzát. Én nem voltam éhes, az anyjuk szintén nem rendelt semmit mondván, hogy nem éhes. Erre később rácáfolt miután látta Milán milyen jóízűen ette a pizzát.

"Adsz egy kicsit a pizzádból, Milán?" - így az anyja.

Milán szó nélkül letört egy körömnyi nagyságú tésztát a pizzából és az anyja felé nyújtotta. Jó szíve van a kis rosszcsontnak, nem vitás. Én persze jól szórakoztam a helyzeten, illetve Veronika csalódottságán, aki tovább próbálkozott:

"Szeretsz, Milán?" - kérdezte.

"Igen!" - jött a szokásos kurta válasz a kisfiunktól.

"Akkor adsz egy szelet pizzát?" - könyörgött Veronika.

"Nem!" - Milán most sem hazudtolta meg önmagát.

Telt-múlt az idő, és fogyott a pizza. Már csak egy szelet maradt. Anya akcióba lépett újra:

"Milán, szeretsz?"

"Igen!"

"Akkor nekem adod az utolsó szelet pizzát?" - kérdezte Veronika.

"Nem, az az apáé!" - és felém nyújtotta az utolsó szelet pizzát.

Bár nagyon tetszett a szituáció, azért gondoltam könyörületes leszek a feleségemmel, és azt mondtam:

"Nagyon szépen köszönöm, kisfiam, de nem vagyok éhes. Egye meg inkább Anya!"

"Nem!" - vágta rá Milán a javaslatomra, és maga elé vette az utolsó szeletet, és rekord gyorsasággal felfaltra.

Anya rámnézett, és persze én úgy vigyorogtam, mint a vadalma, és csak ennyit mondtam neki fülig érő vigyorral:

"Inkább ne kérdezzük meg, hogy melyikünket szereti jobban"

Szólj hozzá!

Címkék: Milán Anya

A bejegyzés trackback címe:

https://lottika.blog.hu/api/trackback/id/tr335443639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása